Site Haritası  İletişim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

işkiş Etiketi


işkiş iskis

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Otelde Sirayla Becerdiler
|Selam Bu hikayelere bayiliyorum belki kimi gercek kimide fantazi ama ben gercek hikayemi yazmaya ve sizle paylasmaya karar verdim. su an almanyada y
216
Ev Sahibim
Ev sahibim ben kocasından ayrılmış oğlum ve kızımla birlikte kirada oturan birisiyim 40 yaşında orta şişmalıkta bir kadınım ev sahiplerim yurtdışında
351
Huseyin Can Yagar
Hüseyin Can Yağar... Selam arkadaşlar. Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Ben Eskişehirde oturan 20 yaşında biraz azgın bir gen
183
Asansor Arkadasligi
Asansör arkadaşlığı tekrardan merhaba...daha önce sizde iki hikayem daha yayınlanmıştı. başımdan geçen bir olayı daha sizlerle paylaşmak istedim. hat
211
Hayatim Degisti1
Hayatım Değişti.-1 istanbulda gezerken kaybolduğumda bir kadına yer ismi sorduğumda kendisinin beni istediği yere götüreceğini ama bunun şimdi değil
286
Arkadaşım Hem Beni Hem Karımı Becerdi
|mrb ben 32 yaşında 8 yıllık evli bir erkeğim başımdan geçenleri okuyunca belkide aşağılık biri olarak görebilirsiniz ama artık yapacak bir şey yok ya
320
Azgınlığımı Artıran Masör
Çok azmıştım, bütün gün internetteki resimlere bakıp birkaç vcd izledikten sonra kendikendime otuzbir çekiyor, tam boşalacakken bırakıp iyice çıldırıy
451
Doğum Günüm
O gün doğum günüm olduğu için günler öncesinden beni evine davet etmişti, açıkçası cüretkâr tavırları ve muhteşem vücudu, ayrıca ona olan sonsuz aşkım
209
Isyerinden Arkadasim Koray
Biz 33-30 yaşlarında evli çiftiz. Benim ismim tolga, eşimin adı ise Sinem, Büyük şehirlerden birinde yaşıyoruz. Burada ben eşim ile işyerinden bir bay
916
Sexi Şey
Merhaba ben 20 yaşında bir bayanım artıkkızlığımı ise iki yıl önce kaybettim isteyerek oldu tabiki evimiz çok geniş bir arazi içerisinde müstakil bir
349
Üst Kattaki Komşumun Oğlu
21 yasındaydım.hep erkeklereilgiduyardım. bazen annem evde olmayınca ben dısarıda kalmayım diye anahtarı komsumuza bırakır. işte böylebirgünde yinea
474
Straponla Ilk Buluşma
Hikayemi size söyle ozetleyebılrm birgun nısantasında bı kafede otururken karsı masama bı bayan geldı o gelır gelmez aklım onun ayaklarında kaldı mını
283
Meltem Hanımın Kölesiyim 2
Hikayemin devamını aktarıyorum. Sahibem Meltemin kölesi ve köpeği olduğum günlerden bir gün yine işten çıkar çıkmaz emirlerini uygulamak için evine sa
256
Komsumuz Sevim
KOMSUMUZ SEVİM Adım gökhan lise 1 e geçmiştim annemi kanserden kaybetmiştik.Babamda 1 kaç ay sonra baskasıyla yasamaya başladı artık eve gelmiyordu.
339
Cılkın Bakire
Slm ben tuncay bu anlatacagım 3 ay önca yaşandı ben cok ziyaret edgim konşu kızı wardı adı aylin birgün onu banyo yapar ken gördüm bizim ewin camı onl
255
Kendi Elleriyle
Kendi elleriyle Üniversite öğrencisiyim ve Ankarada yalnız başıma yaşıyorum. Size anlatacağım olayı bu dönemde başımdan geçti. Yan komşum olan gamze
256
Ayaklarına Boşaldım
Merhaba ben size mutlu olduğum seks türünü anlatacağım. Bir gün dükkanı kapatıp çırakla beraber birahaneye maç seyretmeye gittik. Benim çırak alkolü s
221
MARKETCİ ZELİHA sex hikayesi
rokettubece size yeni bir hikayem meraba arkadaşlar takma adım xxx diyebilin 23 yaşindayım bu anlattiklarım tamamı gercektır.4-5 yıldır ünlü bi market
274
Sınav Teşekkürü
Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasınd
146
Meraktan yedim
Ben 25 YAŞİNDA b bekar evinde kalan her şeyi merak eden birıym.2 kişi kaliyoruz. akşam oldumu başlriz muhabette ben şikmek guzelde sikilmek nasil hep
4186
erotizm